reklama

Tabuľa hanby pre Galka

Musím sa priznať, že mám zvláštne pocity pri vstupe do  tejto blogovej arény. Vlastne ako vždy,  keď sa niečo začína. Hovorí sa, že blog je ideálnym nástrojom na pokojné posúvanie myšlienok do priestoru. A tak prosím dovoľte aby som aj ja svojou troškou do tohto zaujímavého priestoru prispel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (284)

Predstavoval som si, že môj prvý blog bude o vznešenejších témach ako napríklad futbal , či kvalita slovenského piva, ale vyzerá to tak, že predsa len musím začať tou politikou.

V politike sa človek stretne naozaj so všetkým a chvíľu som si myslel, že po dvanástich rokoch ma už nič neprekvapí, ale reakcia ministra obrany Galka ma fakt sklamala a pobavila zároveň. Zúrivosť, s akou včera prskal do televízie naznačuje, že jeho styk s realitou je mimoriadne obmedzený a že stále nepochopil , že slúži všetkým občanom vrátane mňa. A práve preto v demokracii máme všetci plné právo ministrov, či poslancov (tiež vrátane mňa) kontrolovať a kritizovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak si spomeniete, v čase keď som bol ministrom vnútra sa mi tejto kontroly a kritiky dostalo do sýtosti . Po policajných prešľapoch som sa ale nehneval na tých, čo to odhalili, ale predovšetkým na seba , pričom som neustále rozmýšľal nad tým, či som mohol týmto problémom predísť. V každom prípade som si ale dával extra pozor na to, aby som nekritizoval nikoho za niečo, čo sa môže občas pošťastiť aj mne. A to je presne dnešný prípad.

Takže fakty

Po prvé : Vládne BMV na palube s ministrom obrany Ľubomírom Galkom 4. mája 2011 uháňalo po diaľnici Trenčín - Bratislava rýchlosťou takmer 200 km/hod (viď video dolu). Pozorný vodič si to všimol, zapamätal EVČ, nakrútil a poslal strane Smer-SD. Dôvodom tejto šialenej jazdy nebola žiadna mimoriadna situácia typu živelná katastrofa, či nebodaj vojnový stav , ale obyčajná stranícka tlačovka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po druhé : Ľubomír Galko v relácii TA3 povedal, že on prednostnú jazdu prakticky nevyužíva a že to urobil počas svojho pôsobenia vo funkcii len dvakrát, citujem „jedenkrát som išiel na zasadnutie náčelníkov generálnych štábov... a druhýkrát, keď som bol v jednej zápche".

A po tretie: Z vyššie uvedeného teda vyplýva, že videonahrávka v priamom prenose usvedčila ministra obrany Ľubomíra Galka z klamstva a pokrytectva.

Záver:

Toto sú fakty a všetky iné vyjadrenia ministra napr. o sledovaní paralelnou tajnou službou, či výrobe nahrávky sú len prázdnymi rečami , ktoré nezodpovedajú úrovni ústavného činiteľa. Minister Galko namiesto toho aby sa ku kauze postavil ako chlap, vyplakáva a oháňa sa už tradične trestným oznámením, ktorého kvalita bude asi podobná tým predošlým, ktoré s veľkou mediálnou pompou ohlasoval. Aj ja som mal v minulosti podobný problém a určite si všetci pamätáte, ako som za to „schytal" svoje. Zverejnením videonahrávky som však chcel poukázať na to nekonečné pokrytectvo predstaviteľov SaS. Verejnosť neustále opíjajú tým, akí sú oni iní, lepší, slušnejší , jednoducho tí, ktorí priniesli novú politickú kultúru. Ale aj tento prípad dokazuje, že sa správajú opačne, teda presne v štýle „ Vodu kážu, víno pijú. Papalášske maniere si veľmi rýchlo osvojili. Minister a bývalý predavač Galko sa viac ako o rezort obrany zaujíma o to, aby supermarkety nečelili tabuliam hanby v prípade, že ľuďom predajú pokazený tovar. Po tejto kauze by ale tabuľa hanby mala visieť pre kanceláriou ministra obrany. Opakujem - pred kanceláriou ministra, nie pred ministerstvom obrany, lebo na rozdiel od ministra si prácu vojakov a ostatných zamestnancov rezortu vážim.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

R. Kaliňák

Robert Kaliňák

Robert Kaliňák

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Podpredseda vlády Slovenskej republiky a minister vnútra, už od svojho vstupu do politiky sa venujem bezpečnostnej problematike Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu